3 ian. 2011

prea târziu



Mă aşteptam să te întâlnesc mult mai devreme.
Timpul îşi are măsurătorile lui şi nu ţine cont de oameni sau inimi gata să fie acoperite cu dragoste.                                                
În perioada în care visele mele erau întregi, tu îţi plimbai privirea peste alte anotimpuri.
Nu am mai păstrat loc şi pentru tine printre gânduri. De ce nu m-ai căutat când încă puteam simţi ? De ce nu mi-am lăsat sentimentele ferecate ?
Ai ajuns prea târziu, lasă-mă să îmi sprijin fruntea de umărul tău ascunzând oftatul golului sufletesc.
Prea tânărul meu..... prea înţeleapta de mine.

2 comentarii:

  1. ..de ce "prea tarziu" ?!
    Eu, curioasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e prea tarziu pentru inimi intregi dupa ce am tot injumatatit-o.
    de obicei cine merita cel mai mult dragostea noastra primeste cea mai putina apreciere.
    viata asta complicata

    RăspundețiȘtergere