7 ian. 2011

salata

Am petrecut o seara superbă în compania unei prietene dragi.
M-a învăţat să prepar o salată absolut divină de a cărui gust nu mă pot sătura.
Ţi-o recomand şi ţie cititorul meu drag, în cazul în care doreşti la un moment dat o gustare uşoară parfumată şi deosebită.
Ai nevoie de o ţelină, doi morcovi, două mere, lămâie şi trei linguri cu maioneză.
Dai pe răzătoare merele, ţelina şi morcovii. Le amesteci cu puţin  suc de lămâie pentru a împiedica oxidarea, adaugi maioneza şi potriveşti gustul salatei cu puţină sare.
Foarte simplu şi foarte gustos.
Merge perfect în această perioadă de iarnă când avem nevoie de vitamine şi puţină dietă după sărbători.
Aştept reacţia ta după ce ai încercat gustul acestui răsfăţ culinar.
Poftă bună.

5 comentarii:

  1. Foarte gustoasa, intru totul de acord cu tine! o salata racoritoare, usoara si savuroasa...eu mai adaug la ea si putin usturoi pisat, cativa mieji de nuca prajiti si putina sfecla rosie rasa maruntel...si totul pe un pat de salata verde taiata fideluta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Brandusa
    te asigur ca merita
    mi-am facut 2 portii astazi

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce idei bune de imbunatatire a retetei mi-ai dat Erys
    maine adaug si ingredientele de la tine
    o seara si o noapte superba

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa incerc.... Daca mi-o prepara careva ;)

    RăspundețiȘtergere