26 ian. 2011

cafea cu lapte condensat

Merit un premiu.
Am învăţat să mă simt bine în pielea mea.
Fericirea  nu depinde de persoane sau siguranţa materială.
Singură, alături de o carte interesantă şi o cafea parfumată cu lapte condensat mi-am regăsit liniştea interioară, acea forţă care mi-a lipsit în ultimele săptămâni.
Nu am nevoie de cineva care să îmi dea iluzia că se va ocupa de problemele mele.
Ştiu că rezolvarea lor depinde de mine şi de cât de înţeleaptă sunt în prioritizarea lor.
Nu iau mereu cele mai bune decizii, dar suport consecinţele şi învăţ fără a-i acuza pe cei din jur de insatisfacţia mea.
Acum mă odihnesc după o zi în care mi-am redecorat viaţa pe o traiectorie a paşilor ce urcă.
Savurez cafeaua cu lapte condensat, ascult în surdină Emeric Imre şi accept cu seninătate trecerea gerului peste un suflet prea înmuiat de spaima viitorului. 


2 comentarii:

  1. Reteta ideala in alungarea uratului de sine.
    in pielea ta sa te simti cel mai bine.
    Cum ai arata in una prea mare?
    Cred ca ti-ar fi lalaie si ai calca-o in picioare,
    iar una prea mica te-ar strange prea tare.
    ...asa ca meriti din plin premiul cel mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Maya
    sa asculti Emeric Imre
    pe mine ma ajuta mereu

    RăspundețiȘtergere