6 feb. 2011

Recunoştinţă


Acest text nu îmi aparţine dar mi s-a părut aşa încurajator încât am decis să îl împart cu prietenii de pe blog

Sunt  recunoscatoare :
                   
sotului care sforaie toata noaptea,
                                 Pentru ca doarme acasa cu mine si nu
                                 cu altcineva !

                              Fiicei mele adolescente care se
                                 plange ca trebuie sa spele vasele,
                                 Pentru ca inseamna ca este acasa si
                                 nu pe strazi.

                              Impozitelor pe care le platesc,
                                 Pentru ca inseamna ca sunt angajat.

                             
 Murdariei de curatat dupa o petrecere,
                                  Pentru ca inseamna ca am fost
                                 inconjurată de prieteni.

                              Hainelor care sunt putin cam strâmte,
                                  Pentru ca inseamna ca am destul de
                                 mincare.

                             
Umbrei mele care ma insoteste la munca,
                                  Pentru ca inseamna ca sunt afara la
                                 lumina soarelui.

                             
 Podelei care trebuie stearsa si
                                 ferestrelor care trebuiesc spalate,
                                 Pentru ca inseamna ca am o locuinta.

                             
Tuturor nemultumirilor la adresa
                                 guvernului pe care le aud,
                                 Pentru ca inseamna ca avem
                                 libertatea cuvintului.

                             
 Locului de parcare pe care il gasesc
                                  tocmai la capatul parcarii,
                                 Pentru ca inseamna ca pot sa merg si
                                 ca am fost binecuvantată cu un mijloc
                                  de transport.

                              Zgomotului pe care trebuie sa-l
                                  suport de la vecini,
                                 Pentru ca inseamna ca pot auzi.

                             
 Gramezii de rufe de spalat si calcat,
                                  Pentru ca inseamna ca am haine de
                                 imbracat. 

                             
 Oboselii si durerilor musculare la
                                  sfarsitul unei zile,
                                 Pentru ca inseamna ca am fost
                                 capabilă sa muncesc din greu.

3 comentarii: